Ke Korea KimFad


Assalamualaikum! and hai..good morning =D

Ke Korea KimFad buat aku rasa nak terbang ke korea sekarang jugak!! Eee tak sukee!! T..T
Untuk pengetahuan umum ye..beberapa waktu kebelakangan ini aku teramatlah addicted dengan negara yg bernama Korea itu. Dengan kecomelan yg ada pada negara itu. Bukan sebab artis2 yg wujud di dalam negara tersebut. Mohon maaf, aku bukan k-pop"ers" haha..adapun, artis korea yg aku hadam nama-nama diaorang dalam otak, cuma abang Taecyeon yg muka putih2 tu yg aku terperasan kejap taecyeon tu suami aku kelak..sobs T..T hahahah, aku bukan tak layan rancangan korea..aku adalah jugak layan sikit-sikit rancangan-rancangan korea..mcm variety show dia kan, aku suka Running Man & Law of the jungle especially episod Law of the jungle yg baru2 ni diaorang pegi Brunei tu kan. Hmm, Siapa tengok? Mohon anda diam-diam ye..sebab aku bukan serius nak ambek tau pun..wkwkw >.<

Sape Kimfad ni?! Nak kena hempuk dia ni buat aku jeles ja. Ada ke patut dia pegi letak gambar-gambar dia yang cecomel dekat korea tu dalam pesbuk. Mata aku yang sentiasa khusyuk menghadap pesbuk ni rasa dengki ja tengok..hahahaha T..Twalhal  yang sebenarnya, hati banyak sedih bila tengok gambar suwit muwit diaorang tu..al maklumlah aku takdak bajet pon nak pegi korea. Kerja pun, menghabiskan beras mak bapak ja..=') mcm mana nak pegi korea ni? haha =')


Inilah dia..pasangan KimFad
Kim suami dia (korean), Fad bini dia (malaysian) "KimFad" oh suwitnyaa laki orang korea T..T
aku hanya mampu menitiskan air mata kedengkian ke atas nya =') hahaa..
takdalah dengki pun sebenarnya..rasa nak tompang bahagia ja..alhamdulillah moga bahagia hendaknya =)both of them are staying in korea. Dan kalau aku tak silap baca haritu, dua2 tengah belajar.aku selalu juga baca blog Fad..cuma dia jarang update je..rasa macam "alah spoil lah..nak tau lagi..nak tau lagi.. =') " sebok ja aku ni nak tau life orang >.<

Bijak jugak diaorang ni, sambil2 belajar tu, utk tambah pendapatan sampingan..diaorang laki bini ada tawarkan perkhidmatan tourguide. So, bagi sesiapa yang nak ke korea..terutama kalau yang baru first time nak travel tu..lagi-lagi kalau travel sorang-sorang..if takut  hilang di negara korea yang comel itu, bolehlah mendapatkan perkhidmatan tourguide daripada mereka berdua. Cakap ja nak pegi mana, nanti diaorang bawak.. =)


Untuk yang kaki "Insta" tegar macam aku ni, marilah kita beramai-ramai follow mereka di ig. Kerana menurut pemerhatian aku, mereka lebih kerap meng-update perkembangan terkini mereka di ig berbanding, pesbuk. Silakan ye follow-mollow @snfad_diela & jangan lupa follow ig aku juga @hakak_manes (follower aku baru 43 >.< sapa follow aku belanja dia tengok gambar pemandangan indah di korea ='D )

bagi yg kaki blogger, spesis macam aku juga..link blog diaorang ada dekat bawah ni:


Bagi korang yang berminat untuk mendapatkn perkhidmatan tourguide dari mereka, korang boleh cuba, try, test >.< contact dorang okayy..try contact melalui pesbuk ka. Tapi, mungkin diaorang reply lambat la kot. Bukan kita sorang ja yg nak dilayan..beribu-riban-trillion kot "PM" yg masuk inbox diaorang. Mohon bersabar & sila tunggu giliran anda (macam pula kau nak beli tiket pawagam >.<)

Perasaan aku untuk pergi ke korea semkin membuak-buak. Mohon orang korea terpikat dengan aku ='D dapatlah aku pergi ke korea dan menikmati sendiri pemandangan di sana. Aku ingat, nak beli baju sejuk laa..manatau kan kalau tidur malam ni tetiba sejuk, aku boleh la feeling-feeling duduk dekat korea. Pakai baju sejuk masa tidur nanti. Haa banyak sedih bunyi. Kempunan aku nak ke korea =') oklabaii makin aku cerita makin terasa membuak-buak perasaan aku nak ke sana ='D

Tq, for reading =)

3 comments:

Athirah Diyana said...

sy pun sukaaa sgttt dgn korea. entah bila berkesempatan ke sana. huhu...

Lurima Travel said...

Promote la kami juga.

We are malaysian who lives in Korea more than 6 years.

:D

Aisya Ahamad said...

Ok jom pergi. Hehehe